• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

3 februari 2021 by

Wat betreft uw medicatie kunnen wij helaas niets betekenen. De medicatie komt via een rechtstreekse beveiligde verbinding uit het informatiesysteem van uw arts. Als er iets niet klopt of als u bijvoorbeeld medicatie voorgeschreven heeft gekregen van een specialist, neem dan contact op met uw praktijk. Als zij het aanpassen in het systeem wordt dat ook in de app anders weergegeven.

Gerelateerde vragen

  • Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn medicatieoverzicht?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
  • Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in