• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

De app blijft hangen bij het opstarten

3 februari 2021 by

Soms blijft de app hangen op het logo en wil de app niet doorstarten. In dit geval kan de cache of data van de app op uw toestel parten spelen. U kunt dit als volgt herstellen. Let op: u moet na deze handelingen opnieuw uw praktijk kiezen, inloggen en uw instellingen in de app verrichten.

• Verwijder de app helemaal van uw apparaat • Installeer de app opnieuw (niet openen) • Ga naar de instellingen van uw apparaat • Ga naar de apps en zoek de Medicamus app • Druk op opslag (of ‘storage’ in het Engels) • Druk op opslag wissen (of “clear storage” in het Engels) • Open de app opnieuw

U moet na deze handelingen opnieuw uw praktijk kiezen, inloggen en uw instellingen in de app verrichten

Gerelateerde vragen

  • Ik krijg de melding dat ik nog gekoppeld moet worden
  • Ik krijg de melding dat ik een ongeldige beveiligingscode heb ingevoerd
  • Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in