• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Ik krijg de melding dat ik een ongeldige beveiligingscode heb ingevoerd

3 februari 2021 by

Controleer in eerste instantie altijd nogmaals de code en controleer of u bij het kopiƫren van de code geen stukje witregel of spatie heeft meegenomen.

Het kan voorkomen dat u door vertraging in het mailverkeer in eerste instantie geen code binnenkreeg. Mogelijk heeft u daarom al om een nieuwe code gevraagd. Wanneer u een nieuwe code aanvraagt dan wordt uw eerdere code gedeactiveerd. Mogelijk voert u een inmiddels inactieve code in. Wacht altijd minimaal vijf minuten of er nog een code binnenkomt, voordat u een nieuwe aanvraagt.

De app mag niet worden afgesloten (wel naar de achtergrond) omdat anders de sessie verloren raakt. Tip: haal de code via een ander apparaat op

Gerelateerde vragen

  • Ik krijg de melding dat ik nog gekoppeld moet worden
  • Ik krijg de melding dat het niet is gelukt om mijn login gegevens te valideren
  • De app blijft hangen bij het opstarten

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in