• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Berichten

3 februari 2021

Waarom krijg ik de melding dat ik binnen 24 uur (of een andere tijdseenheid) niet nog een consult kan versturen?

Het kan zijn dat het voor de praktijk niet mogelijk is om per 24 uur (of andere tijdseenheid) meer dan één consult toe te staan. Dit verschilt per

3 februari 2021

Waarom ontbreekt de mogelijkheid om een foto of bijlage mee te sturen bij een bericht aan mijn arts?

Wanneer het in de app niet mogelijk is om een bijlage mee te sturen, dan wordt dit helaas nog niet ondersteund bij uw huisartsenpraktijk. Wij streven

3 februari 2021

Waarom kan ik mijn arts zorgverlener niet selecteren om een bericht naar te versturen?

Wanneer u uw arts niet kunt selecteren dan heeft uw praktijk uw arts mogelijk niet beschikbaar voor u gesteld in de app. Neem contact op met uw

3 februari 2021

Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?

Een consult wordt automatisch afgesloten nadat de arts heeft gereageerd, dit heeft met de administratie van de praktijk te maken. Wanneer u een

3 februari 2021

Waarom zie ik geen mogelijkheid om berichten naar mijn arts te versturen?

Mogelijk biedt uw praktijk niet de mogelijkheid om via de app berichten te versturen. Neem contact op met uw praktijk voor de mogelijkheden.

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in