Het kan zijn dat het voor de praktijk niet mogelijk is om per 24 uur (of andere tijdseenheid) meer dan één consult toe te staan. Dit verschilt per
Berichten
Waarom ontbreekt de mogelijkheid om een foto of bijlage mee te sturen bij een bericht aan mijn arts?
Wanneer het in de app niet mogelijk is om een bijlage mee te sturen, dan wordt dit helaas nog niet ondersteund bij uw huisartsenpraktijk. Wij streven
Waarom kan ik mijn arts zorgverlener niet selecteren om een bericht naar te versturen?
Wanneer u uw arts niet kunt selecteren dan heeft uw praktijk uw arts mogelijk niet beschikbaar voor u gesteld in de app. Neem contact op met uw
Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?
Een consult wordt automatisch afgesloten nadat de arts heeft gereageerd, dit heeft met de administratie van de praktijk te maken. Wanneer u een
Waarom zie ik geen mogelijkheid om berichten naar mijn arts te versturen?
Mogelijk biedt uw praktijk niet de mogelijkheid om via de app berichten te versturen. Neem contact op met uw praktijk voor de mogelijkheden.