• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?

3 februari 2021 by

De Medicamus app van uw huisartspraktijk verzorgt de medicatie aanvraag tussen u en uw huisartspraktijk. Vervolgens wordt in de huisartspraktijk uw medicatie aanvraag beoordeeld en doorgezet naar de apotheek. De apotheek zet de medicatie voor u klaar waarna u het kunt ophalen (of de apotheek bezorgt eventueel).
Vaak duurt het 2 werkdagen voordat u de medicatie op kunt halen, echter kan dit verschillen per apotheek. Om er zeker van te zijn dat de medicatie klaar staat, kunt u eventueel contact opnemen met uw apotheek.

Gerelateerde vragen

  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn medicatieoverzicht?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
  • Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?
  • Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in