• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Stages
  • Contact
Home ยป Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?

Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?

3 februari 2021 by

Nadat u met succes een bestelling heeft gedaan,
krijgt u in uw scherm een bevestiging dat uw aanvraag is verzonden en in behandeling is bij uw huisarts. Wanneer u deze melding krijgt is uw bestelling succesvol verstuurd. Heeft u vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact op met uw huisartsenpraktijk.

Gerelateerde vragen

  • Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn medicatieoverzicht?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?
  • Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in