• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Stages
  • Contact
Home ยป Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?

Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?

3 februari 2021 by

De Medicamus app van uw huisartspraktijk verzorgt de medicatie aanvraag tussen u en uw huisartspraktijk. Vervolgens wordt in de huisartspraktijk uw medicatie aanvraag beoordeeld en doorgezet naar de apotheek. De apotheek zet de medicatie voor u klaar waarna u het kunt ophalen (of de apotheek bezorgt eventueel).
Vaak duurt het 2 werkdagen voordat u de medicatie op kunt halen, echter kan dit verschillen per apotheek. Om er zeker van te zijn dat de medicatie klaar staat, kunt u eventueel contact opnemen met uw apotheek.

Gerelateerde vragen

  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn medicatieoverzicht?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
  • Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?
  • Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in