• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Ik heb eerder via de app een afspraak gemaakt, maar zie de afspraak nu niet meer terug in het overzicht. Hoe komt dat?

3 februari 2021 by

Uw afsprakenoverzicht wordt via een beveiligde verbinding opgehaald uit het systeem van uw praktijk. Wanneer u afspraken mist in het overzicht, neem dan contact op met uw praktijk om het voor u te laten controleren.

Gerelateerde vragen

  • Ik krijg de melding dat er geen beschikbare agenda’s kunnen worden gevonden. Wat kan ik doen?
  • Waarom zie ik geen agenda van mijn eigen arts, de POH of de assistente?
  • Ik kan de komende periode geen beschikbare tijdstippen vinden om een afspraak in te plannen. Wat kan ik doen?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om mijn afspraak te annuleren?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een afspraak bij mijn arts in te plannen?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in