• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Stages
  • Contact
Home » Ik krijg de melding dat er geen beschikbare agenda’s kunnen worden gevonden. Wat kan ik doen?

Ik krijg de melding dat er geen beschikbare agenda’s kunnen worden gevonden. Wat kan ik doen?

3 februari 2021 by

Wanneer u de melding krijgt dat er geen beschikbare agenda’s zijn, dan heeft uw praktijk de agenda’s niet voor u beschikbaar gesteld. Neem contact op met uw praktijk om de beschikbare agenda’s voor u te controleren.

Gerelateerde vragen

  • Waarom zie ik geen agenda van mijn eigen arts, de POH of de assistente?
  • Ik kan de komende periode geen beschikbare tijdstippen vinden om een afspraak in te plannen. Wat kan ik doen?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om mijn afspraak te annuleren?
  • Ik heb eerder via de app een afspraak gemaakt, maar zie de afspraak nu niet meer terug in het overzicht. Hoe komt dat?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een afspraak bij mijn arts in te plannen?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in