• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Stages
  • Contact
Home ยป Ik heb eerder via de app een afspraak gemaakt, maar zie de afspraak nu niet meer terug in het overzicht. Hoe komt dat?

Ik heb eerder via de app een afspraak gemaakt, maar zie de afspraak nu niet meer terug in het overzicht. Hoe komt dat?

3 februari 2021 by

Uw afsprakenoverzicht wordt via een beveiligde verbinding opgehaald uit het systeem van uw praktijk. Wanneer u afspraken mist in het overzicht, neem dan contact op met uw praktijk om het voor u te laten controleren.

Gerelateerde vragen

  • Ik krijg de melding dat er geen beschikbare agenda’s kunnen worden gevonden. Wat kan ik doen?
  • Waarom zie ik geen agenda van mijn eigen arts, de POH of de assistente?
  • Ik kan de komende periode geen beschikbare tijdstippen vinden om een afspraak in te plannen. Wat kan ik doen?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om mijn afspraak te annuleren?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een afspraak bij mijn arts in te plannen?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in