• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?

3 februari 2021 by

Nadat u met succes een bestelling heeft gedaan,
krijgt u in uw scherm een bevestiging dat uw aanvraag is verzonden en in behandeling is bij uw huisarts. Wanneer u deze melding krijgt is uw bestelling succesvol verstuurd. Heeft u vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact op met uw huisartsenpraktijk.

Gerelateerde vragen

  • Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn medicatieoverzicht?
  • Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?
  • Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in