• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Medicamus

Medicamus

Medicamus

CORPIO
  • Zorggroep
    • Over de zorggroep
    • COPD
    • CVRM
    • Diabetes type 2
    • GLI
    • COVID-19 nazorg
    • Heeft u een klacht?
    • Veel gestelde vragen
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Medicamus Academie
  • Medicamus App
  • Spoedpost
  • Vacatures
  • Zijinstroom
    • Verpleegkundige opgelet!
  • Stages
  • Contact
  • CORPIO
[wpseo_breadcrumb]

Waarom krijg ik de melding dat ik binnen 24 uur (of een andere tijdseenheid) niet nog een consult kan versturen?

3 februari 2021 by

Het kan zijn dat het voor de praktijk niet mogelijk is om per 24 uur (of andere tijdseenheid) meer dan één consult toe te staan.
Dit verschilt per praktijk. Neem bij vragen of opmerkingen contact op met uw praktijk.

Gerelateerde vragen

  • Waarom ontbreekt de mogelijkheid om een foto of bijlage mee te sturen bij een bericht aan mijn arts?
  • Waarom kan ik mijn arts zorgverlener niet selecteren om een bericht naar te versturen?
  • Waarom kan ik niet reageren op het bericht van mijn arts?
  • Waarom zie ik geen mogelijkheid om berichten naar mijn arts te versturen?

Primaire Sidebar

Footer

  • Privacy & cookies
  • Log-in