Medicatie verwijderen uit uw medicatieoverzicht is helaas niet mogelijk. Het overzicht wordt rechtstreeks via een beveiligde omgeving uit het systeem
Medicijnen
Hoe verwijder ik medicatie uit mijn bestellijst?
Verwijder medicatie uit de bestellijst door het medicament naar links te “vegen” en te klikken op het prullenbakje.
Ik heb medicatie aangevraagd, maar krijg geen bevestiging per mail. Hoe weet ik nu of mijn bestelling goed is gegaan?
Nadat u met succes een bestelling heeft gedaan, krijgt u in uw scherm een bevestiging dat uw aanvraag is verzonden en in behandeling is bij uw
Waarom zie ik geen mogelijkheid om een recept te herhalen bij mijn praktijk?
Mogelijk biedt uw praktijk niet de mogelijkheid om via de app uw medicatie te herhalen. Neem contact op met uw praktijk voor de mogelijkheden.
Hoe kan het dat mijn eerder bestelde medicatie nog niet klaar staat bij de apotheek?
De Medicamus app van uw huisartspraktijk verzorgt de medicatie aanvraag tussen u en uw huisartspraktijk. Vervolgens wordt in de huisartspraktijk uw
Wat moet ik doen als mijn medicatieoverzicht niet volledig is, of leeg is terwijl ik wel medicatie gebruik?
Wat betreft uw medicatie kunnen wij helaas niets betekenen. De medicatie komt via een rechtstreekse beveiligde verbinding uit het informatiesysteem